Ce au în comun Bill Gates și Justin Bieber?!

SzSzaMarketingLeave a Comment

bill-gates-justin-beiber-product-endorsement-fimg

Ultima săptămână a fost destul de încărcată mai ales datorită CES 2015. Pe lângă buzz-ul creat în jurul acestui eveniment, au fost și multe reclame, care s-au impus într-un fel sau altul. De ce a ajuns Bill Gates și Justin Bieber în aceeași oală? De data asta doar timing-ul a fost de vină. Vorbim aici de product endorsement. Mai concret, … Read More

Asigurări – un subiect al naibii de amuzant

SzSzaMarketingLeave a Comment

asigurari-subiect-amuzant-fimg

Sunt anumite subiecte, care mi se par de obicei prea serioase sau plictisitoare. Asigurările, de exemplu. Îndemnul ”Fă-ți o asigurare!” în mintea mea are o conotație negativă. Există acel exercițul în care ți se spune să NU te gândești la un elefant roz… La ce te gândești? Păi la ciudățenia aia de elefant de culoarea unui flamingo. La fel se îmtâmplă și … Read More

Motive pentru care ai lovi o fată sau o femeie

SzSzaMarketingLeave a Comment

slap-her-motive-pentru-care-ai-lovi-o-fata-sau-o-femeie-fimg

Nici unul! Nu există motiv pentru care să lovești o fată. Nici pentru că așa ai văzut sau auzit, nici pentru că așa te îndeamnă religia ta, nici pentru că te-a supărat ea cu ceva. Nu îți ridica vocea sau mâna, când nu ai argumente mai bune, fii om înainte de toate. Acum că am lămurit-o pe asta, te invit … Read More

Mai apropiați prin tehnologie

SzSzaMarketingLeave a Comment

apropiati-prin-tehnologie-samsung-look-at-me-fimg

Știai că oamenii care obișnuiesc să păstreaze contactul vizual sunt percepuți ca fiind mai de încredere, sociabili, onești, încrezători și activi? Pentru unii contactul vizual nu este un lucru ușor, iar pentru ei Samsung a creat o aplicație pentru dispozitivele Android: Look at Me. Scopul acestuia este să învețe copii cum să se uite în ochii altora și să recunoască expresiile feței. … Read More

Ne jucăm cu biluțele, și bem un Pepsi Max

SzSzaMarketingLeave a Comment

pepsi-max-chain-reaction-fimg

De mici copii ne place să jucăm, să ne distrăm și să construim, iar asta nu se schimbă nici când înaintăm în viață. Se schimbă doar împrejurimile. Cei de la Pepsi Max s-au jucat puțin cu biluțele, mai concret cu niște mingi de ping-pong și cu miniaturi de capcane de șoareci, iar rezultatul îl poți vedea mai jos: o reacție … Read More